اادر خدمت اصلاح الگوی مصرف

 
 

سایت اطلاع رسانی اسفندیار عباسی

  دریافت قلم فارسی (فونت) مناسب  

ا کارآفرینی با دانش بومی                                                           متن پی دی اف

کارآفرینی و ویژگی های آن         دانش بومی و روش پژوهش آن         بازاریابی برای محصولات سالم

خدمات پشتیبانی برای کارآفرینان           خواندنی ها               صفحه اصلی

بازاریابی برای محصولات سالم  ا  

 

مقدمه

مکان ها و زمان های مناسب

مصرف کنندگان: گروه های هدف

تاسیس بازار روز

تبلیغ اینترنتی 

 

 

 

 

 

 

 

انتخاب مکان ها و زمان های مناسب برای اطلاع رسانی و عرضه محصولات سالم

مکان هایِ تبلیغ و عرضه کالاهای سالم خود را طوری انتخاب کنید که بیشترین احتمال دیده شدن توسط افراد آگاه را داشته باشد. مثلا امروزه، مغازه های گیاهان دارویی جایی است که مورد توجه افراد آگاه در مورد تغذیه طبیعی و سالم قرار گرفته است. نمونه کالاهای خود را در این مغازه ها در مراکز شهرستان و استان و در پایتخت عرضه کنید. امروزه، متخصصانی به نام مشاوران تغذیه آغاز به کار کرده اند که مراجعین را به تغذیه سالم تر تشویق می کنند. محصولات سالم خود را به این کارشناسان در شهرستان و استان خود معرفی کنید تا در صورت تمایل ایشان بتوانند به مراجعین خود استفاده از محصولات سالم شما را توصیه کنند. به علت فقدان محصولات خوراکیِ تازه و سالم در شهرهای بزرگ، مسافران تابستانی به شهرهای کوچک همواره جویای محصولات خوب و پاکیزه  روستایی اند. تولیدات خود را جهت اطلاع هتلداران، ویلاداران و اتوبوس داران  و غیره در شهرهای کوچکِ حوالیِ روستای خود که با مسافران مکررا تماس پیدا می کنند، معرفی کنید. تبتنستنسیت نست نتسین سنیتنستی نستی

 

 
 
 
آرم سایت، حمیرا شریفی 2008 آ