اادر خدمت اصلاح الگوی مصرف

 
 

سایت اطلاع رسانی اسفندیار عباسی

  دریافت قلم فارسی (فونت) مناسب  

ا کارآفرینی با دانش بومی                                                           متن پی دی اف

کارآفرینی و ویژگی های آن         دانش بومی و روش پژوهش آن         بازاریابی برای محصولات سالم

خدمات پشتیبانی برای کارآفرینان           خواندنی ها               صفحه اصلی

بازاریابی برای محصولات سالم  ا  

 

مقدمه

مکان ها و زمان های مناسب

مصرف کنندگان: گروه های هدف

تاسیس بازار روز

تبلیغ اینترنتی 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مصرف کنندگان: گروه های هدف

گروه های مصرف کنندۀ بالقوۀ محصولات سالم، کارمندان و فرهنگیان زن (در مدارس و دانشگاه ها) و اعضای انجمن های علمی و مدنیِ مرتبط با بهداشت، کودکان و محیط زیست اند. معرفی کالا به گروه ها مستلزم ترتیب خاصی است که علاوه بر تبلیغ، جنبه آموزشی و جلب اعتماد نیز دارد. فروش کالا به صورت گروهی دارای این مزیت است که تحویل کالا عموما به صورت کلی و گروهی در یک زمان و مکان انجام می گیرد که خود به خود از هزینه های مرتبط با تک فروشی محصولات می کاهد و دریافت وجه را نیز در یک نوبت امکانپذیر می کند. یکی از کم هزینه ترین شیوه های معرفی محصولات به گروه های مصرف کننده در آغاز کار، ارسال یک معرفی نامه همراه با بروشور به گروه ها و سازمان هاست. تنها کافی است که چند نفر در یک یا چند سازمان از محصولات مرغوب شما استفاده کنند. از آن پس، این مشتریان راضی مؤثرترین مبلغین محصولات سالم شما خواهند شد و نتیجتا نیاز کمتری به ادامه فعالیت های تبلیغاتی از  سوی کارآفرین خواهد بود. اطلاعات تماس برای چندی از گروه های مصرف کننده در زیر می آید. نینسن سمنمسین سمین سمین سمین مسین سمی مسی نمسین مسن مسن ی

اطلاعات تماس برخی گروه های مصرف کننده

              - فرهنگیان، مدارس غیر انتفاعی تهران (منطقه یک)ا

 

- فهرست دانشگاه های سراسری کشور    ب

 

- پایگاه اطلاعاتی پزشکان (قابل جستجو بر اساس شهر و تخصص) ا

 

 

 

 

 

 
 
 
آرم سایت، حمیرا شریفی 2008 آ