|
اادر خدمت اصلاح الگوی مصرف |
|||
سایت اطلاع رسانی اسفندیار عباسی |
دریافت قلم فارسی (فونت) مناسب | |||
ا مهارت های ارتباطی |
||||
|
||||
ارتباط انسانیِ روشن و محترمانه تصمیم گیری گروهی با اجماع پادرمیانی و میانجیگری صفحه اصلی |
||||
ارتباط انسانیِ روشن و محترمانه |
||||
احساسات: بستر درک متقابل و همکاری خوب شنیدن ااااااپرهیز از انفعال در شنیدن ااااااکامل شنیدن ااااااتامل در شنیدن |
خوب شنیدن اااااااااااا[خردمندان] به سخن گوش می دهند و بهترین آن را پیروی می کنند.ا اااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااقرآن کریم (39:18)ا گفت و شنود امری دو جانبه است. در واقع، قابلیت ما برای ایجاد ارتباط کلامی مؤثر با دیگران در گرو توانایی ما در شنیدن کاملِ آنان است. خوب شنیدن یعنی فعالانه و کامل گوش دادن. شنیدن فعال و کامل وقتی میسر است که بتوانیم هیاهوی درون خویش را خاموش کنیم. این به معنیِ سرکوب احساسات و نظرات خود نیست بلکه به منظور شنیدن و فهمیدن کامل گفتار طرف مقابل است تا بتوانیم به نوبه خود با دقت به بیان احساسات و نظرات خود بپردازیم. تب نتی این سمنت منتسنتن منتسینت سنمیت سنیت سنمیتسنمیت س ی تیت نتسن سنتس ینتس نیتس ینت سنت سنیت سنیت سینتس نیت سنیت سنت سنت یسنت یسنین ستینین
|
|||
آرم سایت، حمیرا شریفی 2008 ©آ |