اادر خدمت اصلاح الگوی مصرف

 
 

سایت اطلاع رسانی اسفندیار عباسی

  دریافت قلم فارسی (فونت) مناسب  

   ا مهارت های ارتباطی 

ارتباط انسانیِ روشن و محترمانه     تصمیم گیری گروهی با اجماع       پادرمیانی و میانجیگری       صفحه اصلی

ارتباط انسانیِ روشن و محترمانه   

 

مقدمه

احساسات: بستر درک متقابل و همکاری

خوب شنیدن

واکنش به رفتار یا گفتار دیگران

ااااااهنر انتقاد کردن

ا            - 5 نکته

ا            - 4 گام

ااااااهنر انتقاد شنیدن و پاسخ گفتن

دیگر سرفصل ها

کارگاه آموزشی

خواندنی ها

 

  هنر انتقاد کردن

اااااااااااااااااااااچو خشم آوری هم پشیمان شوی       به پوزش نگهبان درمان شوی

           ااااااااااااااااااااااهر  آنگه  که  خشم  آورد  پادشا       سبک  مایه  خواند ورا پارسا

 ااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا  فردوسی

 واکنش کلامیِ افراد به یکدیگر که به منظور اصلاح کار انجام شود را اصطلاحا «انتقاد» می نامند، اما روشی که در اینجا توصیه می شود شکلِ رایج انتقادی را به خود نمی گیرد. «انتقاد» غالبا برخاسته از انتظارات برآورده نشده و خشم ناشی از آن است و بیشتر بر بیان عیب و ایراد مخاطب متمرکز است. در صورتی که مؤثرتر است اگر تمرکز کلامِ انتقادی بر بیانِ روشنِ نتیجۀ نامطلوبِ عملکردِ مخاطب بر گوینده قرار گیرد. برای تاثیر بیشتر واکنش انتقادی ما بر مخاطبین، توجه به 5 نکته و 4 گام سودمند است. نتیت ستسنتس تسیتسن تسنی سیت سینت سنیت سنیت سنیت سیت سیت سیتسیت سیت سنیت سنی

 ینتس نیتس ینت سنت سنیت سنیت سینتس نیت سنیت سنت سنت یسنت یسنین ستینین

 

 

 

 

 

 
 
 
آرم سایت، حمیرا شریفی 2008 ©آ