|
اادر خدمت اصلاح الگوی مصرف |
|||
سایت اطلاع رسانی اسفندیار عباسی |
دریافت قلم فارسی (فونت) مناسب | |||
خدمات پشتیبانی توسعه محلی | ||||
|
||||
خدمات اطلاع رسانی توسعه محلی |
||||
ااااااااااااااااکشاورزی اااااااااا- حمایت از کشاورزی سالم اااااااااا- حمایت از کشاورزی شهری اااااااااا- حفاظت از ذخایر ژنتیکی ااااااااااااااااشهرسازی ااااااااااااااااانرژی
|
برنامه ریزی و سیاستگذاری در حمایت از کشاورزی سالم بازاریابی مستقیم محصولات سالم مطالعه موردی- کشاورزی سالم در اتریش
یکی از وجوه مشترکِ برنامه ریزی و سیاستگذاری در حمایت از کشاورزی سالم در کشورها، حمایت دولت از تلاش کشاورزان در بازاریابی مستقیم محصولات خود است. امروزه در ایران، به طور نمونه، شاهدیم که فروش کالاهای چینی به مراتب آسانتر از فروش تولیدات محلی است. برای پایین آوردن ریسک کسب و کار برای تولیدکنندگان محصولات کشاورزی و بالا بردن کیفیت این محصولات برای جلب رضایت مصرف کنندگان، لازم است که موانع موجود برای بازاریابی مستقیم محصولات کشاورزی در محل برطرف شود. دو نمونه از تلاش های موفق در بازاریابی مستقیم که در دیگر کشورها به سرعت در حال رشد است در این بخش معرفی می شود: تبتسنت سنتنست نست ینست ینت سینست ینت سینت سینت سنت یسنی تسن ینست - برپایی بازارهای روز در مراکز شهری - تشکیل تعاونی های کشت و مصرف نستنست ستی نستینستی سنت یسین ستنی تی نست یسنت بسنت بنسبت سنب برنامه ریزی و سیاستگذاری در حمایت از کشاورزی سالم |
|||
آرم سایت، حمیرا شریفی 2008 ©آ |